Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Luftpangarn skrev:Det finns inga planer på att lägga ner "nästa vecka" - då hade du definitivt läst om det här.
Chris skrev:Luftpangarn skrev:Det finns inga planer på att lägga ner "nästa vecka" - då hade du definitivt läst om det här.
vad bra! det vore ju glada nyheter.
då är det du som tar över? för du säger det så pass självsäkert?
Därför kommer den nya forumplattformen erbjuda samma grundfunktionalitet som idag - det kommer fortsätta vara ett forum som vi är vana vid. Samt är att ta med sig alla äldre inlägg till nya plattformen är mycket viktigt.
Captain Beefheart skrev:eller spekulerar du?
Captain Beefheart skrev: Jag har influensan och är rätt mosig. Men, kommer forumet byta plattform, eller spekulerar du?
Luftpangarn skrev:Ja, jag jobbar sedan en tid på hur jag skulle kunna lösa att forumet lever vidare,och tror också att jag hittat en mycket bra och prövad lösning.
Leopold skrev:Med det sagt -jag kommer avveckla forumet 15 mars 2025 om inte någon annan tar över innan dess.
Luftpangarn skrev:Hetsa inte Börne
Luftpangarn skrev:Och jag vill dessutom framtidssäkra forumet, även för en framtid om 5-10 år, och faktiskt inte alls omöjligt, ännu längre fram, bortom mitt engagemang. (Forumet är ju redan sådär 17 år.) Så snälla, lägg av att pressa! (Om du inte har egna förslag till drift.)
vettedax skrev:Jag vågar knappt fråga längre, men nu funkar väl forumet som det skall eller?
börne skrev:vettedax skrev:Jag vågar knappt fråga längre, men nu funkar väl forumet som det skall eller?
Lite konstig fråga, ursäkta om jag låter dryg men du märker väl om forumet fungerar eller inte!?
Man kan läsa & skriva inlägg & det går bra att ladda upp bilder, så ja det verkar ju fungera, eller du tänker på nåt annat?
Återgå till Samlarforum Luftvapen (<--1985)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 102 gäster