Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Breezy skrev:Mitt virusprogram varnar för att forumet är misstänkt pga något med certifikaten...
Chris skrev:är det bara hos mig att bilduppladdningen strular igen?
Leopold skrev:Men bör fungera tex via Imgur om det skulle vara problem:
För att följa länken så måste du registera dig.
__
PS. Börne har lyckats få till det bra via just Imgur, kanske har han några tips.
Leopold skrev:när nu forumet inom kort kommer att gå över i annan regi och med en helt annan forumlösning.
Breezy skrev:Kan man välja att inte följa med över till den nya lösningen, och få sitt konto borttaget, och alla inlägg man har skrivit?
Chris skrev:Breezy skrev:Kan man välja att inte följa med över till den nya lösningen, och få sitt konto borttaget, och alla inlägg man har skrivit?
skulle vara intressant att höra en vettig anledning till detta? är du rädd att dina 29 inlägg kan felinterpreteras på det nya forumet?
Breezy skrev:Kan man välja att inte följa med över till den nya lösningen, och få sitt konto borttaget, och alla inlägg man har skrivit?
Skogshuggarn skrev:Jag har sökt på gamla medlemmar sedan förr i tiden, i medlemsregistret kan man se att några ej finns med längre, man kan anta att de är bortplockade av någon anledning.
Breezy skrev:Jag förstår att det rent tekniskt är komplicerat att ta bort inlägg som någon har gjort, men tror att man som forumägare faktiskt måste kunna ta bort personuppgifter om användaren tar tillbaka sitt samtycke till datalagring enligt GDPR. Det gäller ju bara personuppgifter, tex användarnamn, inte andra inlägg som inte kan kopplas till en person.
Problemet uppstår väl tex när man har fått sina inlägg citerade? Då finns användarnamnet sparat i texten så att säga.
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Samlarforum Luftvapen (<--1985)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 90 gäster