Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ulf skrev:Städat skåpar, hittade en bunt tidningar som bör räddas till eftervärlden![]()
Ett passande inlägg i denna tråden.
Hoppas ni har överseende med kvallan...är en smula okamrat med scannern...![]()
Från Jakt & Vapen nr 11 November 1999:
För att följa länken så måste du registera dig.
Nitro skrev:Det är inte Leopold som styr detta, utan det är landets alla skyttar med sina kompisar som drar igång något och själva sätter spelreglerna.
Sen att det inte är något landslagsgrundande är orelevant.
Så det är fritt fram för vem som helst att anordna vad som helst som ja ser det.
Skogshuggarn skrev:Om vi leker med tanken att jag ihop med andra skulle anordna en en FT tävling tex i Laxå, den skulle kunna heta Laxå Classic Field Target, reglerna och tävlingsformen kommer inte vara landslagsgrundande men det finns ändå en prispall att stå på, blir du sugen.. och kan du tänka dej att komma på den då ? också andra får gärna svara på den frågan.
Skogshuggarn skrev:Här kommer ytterligare ett historiskt FT bidrag att titta på. Den här filmen är gjord av Buckshot2000.
börne skrev:Skogshuggarn skrev:Här kommer ytterligare ett historiskt FT bidrag att titta på. Den här filmen är gjord av Buckshot2000.
Tyvärr kan man inte se den om man inte har konto på Vimeo
Martin skrev:Tar ju inte lång tid att skapa ett Vimeo konto. Jag hade ett men låg i dvala så kunde återuppliva det. Sedan du Skogshuggaren slutade posta har jag aldrig nyttjat det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster