Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Arbete pågår för att migrera databasen till det nya forumet, jag hoppas detta kan slutföras inom kort.
vettedax skrev:Väntar med stor förhoppning å spänning
groda skrev:Fanns ju även forumet För att följa länken så måste du registera dig. va med på båda tyckte de va bra ,minns inte när de lades ned,där kunde man va lite öppnare med vad man skrev,bråk har det väl alltid varit på båda forumen,minns tjötet om tuberna på pcp vapnen,folk kom ihop sig,hoppas detta forum fortsätter.
zpiff skrev:groda skrev:Fanns ju även forumet För att följa länken så måste du registera dig. va med på båda tyckte de va bra ,minns inte när de lades ned,där kunde man va lite öppnare med vad man skrev,bråk har det väl alltid varit på båda forumen,minns tjötet om tuberna på pcp vapnen,folk kom ihop sig,hoppas detta forum fortsätter.
Det forumet var det väl "Leif" som drev, han hade en hummla som avatar. Det har funnits flera forum, det var ett par från FX som försökte starta upp ett, de körde igång med jävla fart och det försvann snabbt... Kan någon av dom ha kallats typ Golle eller liknande???
Innan det så var det ett forum, tyvärr så långt i forntiden att jag inte kommer ihåg vad det hette... Man fick välja "Krut" eller "Luft" på inloggningssidan.
Sedan har det varit en hör olika bloggar som dött sotdöden t ex För att följa länken så måste du registera dig.
Skogshuggarn skrev:
Jonny Trollet (airpang) han lägger numer inte upp så mycket på sin blogg, däremot verkar det som han trollar här ibland. Skulle vara kul om han kunde logga in på riktigt och säga något,,,jag gillar honom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster