Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ulf skrev:Ett passande inlägg i denna tråden.
gubbe skrev:Ulf skrev:Ett passande inlägg i denna tråden.
Ja verkligenTyvärr har väl inte utvecklingen av FT gått så snabbt som vissa hade hoppas på.
Skogshuggarn skrev:Jag har hittat snubben i resultatlistan från Laxå,han heter Mikael Kovisto,det måste vara den snubben du nämner i ditt inlägg Silwer
axelsson skrev:1990 organiserade jag den första tävlingen .Jag ringde runt till alla grosister Arnhem stiga och spofa om priser till tävlingen . Av Arnhem fick jag en Webley Omega och av Stiga en kikare + annat smått och gott . Nu var prisbordet klart. Där efter skrev jag en annons i Jakt och Vapen om tävlingen .TÄVLINGEN MED FINA PRISER . VI var på ymsens skutbana 20 25 pers 100 kr i startavgift och jag vann . Vann Bössan + startavgiften minus hyra av bana och annons . totalt var det 5 tävlingar mellan 90 och 92 och jag vann alla . FAN VA KUL DET VAR
Skogshuggarn skrev::)
Tycker att man känner igen "tugget",det är sig likt av vad man kan läsa ifrån det gamla forumet från 2005 !
Moderatorerna Mikael ock mikebike någon av de borde vara Kovisto![]()
Jag fortsätter att terrorisera er med mina salivproducerande bilder från den riksbekanta postorderfirman![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
kalle skrev:Jag brukar ha ha minne för ansikten, men nu blev jag förvånad! Jag var med de sista 3-4 åren vi var i Hova, men jag kommer inte ihåg Gubbe lr Skogshuggarn! Tycker vi ska passa på att tacka Kovisto för var vi är idag med luftvapen. Utan hans forum hade vi inte kommit så långt som vi är idag!Tror det är svårt med bilder, digitalkameran hade inte slagit igenom då. Men den enda jag kommer ihåg från Hovatiden är Henrik. Som info kan jag tala om att Mr Kovisto var med i Laxå för 2 år sedan(Om ni undrar vem jag är så heter jag Kallander).
g hade hoppats på kanske 10-20 personer. I h-e heller. Det vart nästan kaos för skjutbanan vart full med folk, vet inte hur mycket som totalt kom men det var mycket folk. Besökare åkte från hela landet, vissa 100 mil. Även besökare från Norge och Danmark kom. Till och med pyntade bilar med skyltar och banderoller dök upp.
Henno3 skrev:Synd man missade luftskyttets guldålder.
Leopold skrev:Härliga historier Mikael! Kul att höra litet hur det började så smått och jag kan förstå känslan som var
Mikael skrev:Jag bor i Karlskoga, inte karlstad....
Mikael skrev:I någon av hårddiskarna som sitter i datorn med trasigt moderkort så har jag lite bilder från tiden 2000-2005.
Som någon påstår att en viss person blev mobbad och att jag var antagonisten. Det stämmer inte, som moderator/admin så blir man jävligt trött på vissa som vecka efter vecka postar olagligheter och sedan drar igång miltals inlägg varför moderatorn är så dum och diktator som raderar sådant. När man suttit i 5år x 365 dagar och lagt i snitt 1 timme varje kväll så blir man trött.
Personen i fråga gjorde sig känd internationellt som troll nr1 i hela världens luftvapencommunity. Tillverkare i Sverige blev utskällda av amerikanska återförsäljare för hans inlägg på amerikanska forum.
Trots tusentals mail och hundratals telefonsamtal att banna honom på livstid så blev det inte så för att jag skyddade honom, men jag skällde ut honom offentlig istället.
Som någon påstår att en viss person blev mobbad och att jag var antagonisten. Det stämmer inte, som moderator/admin så blir man jävligt trött på vissa som vecka efter vecka postar olagligheter och sedan drar igång miltals inlägg varför moderatorn är så dum och diktator som raderar sådant. När man suttit i 5år x 365 dagar och lagt i snitt 1 timme varje kväll så blir man trött.
Personen i fråga gjorde sig känd internationellt som troll nr1 i hela världens luftvapencommunity. Tillverkare i Sverige blev utskällda av amerikanska återförsäljare för hans inlägg på amerikanska forum.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster