Nä inte på de träffarna, men MED var jag förstås i form av att jag var luftvapen fantast.
Det har skjutis siluettskytte i USA med luftvapen en hel del tid innan
FT kom dit, så det här är kanske nåt liknade.
Men att du hittar nån här som var med i nån form av tävlingsskytte förutom 10m skytte är nog rätt liten chans är jag rädd.
Jag kom online 96 och efter ett tag hittade man var folk var och de här du talar om fanns då inte med på nätet iaf, det betyder väl inte så mycket då det ju inte var automatiskt att man var på nätet för tat man sköt luftvapen.
Vet du vad de använde för vapen, berätta?
Man märker ju att FWB300S grejen var nåt som först kom in kanske för 5 år sen inna dess var ingen intresserad ens.
Vad pratade man om på de väldigt primitiva forumen, jo bråk med tex importörer som då var helt överskuggande, Stiga Vapen/Normark ville ju grovrikta en killes Supersports pipa för tat den var helt krokig, de tyckte att ett luftgevär var väl skitsamma.
Kag fick i örat att felet på min Webley Eclipse inte var möjligt och att de inte ens ville ta emot delen om jag skickade den till Arnheim, för tat ferlet existerad inte.
Det var nån form av bilskojarvärld får man säga, de la på rejält med pengar men vägrade all form av serivce.
Så vi var sysselsatt med at diskutera fjädervapen skulle jag säga, senare kom FX som tillverkare, eller förestenAxor var stax före och då dök
PCP vapnen upp, sen var det odelat mobbing mot de som inte hade råd med dessa vapen, en person som har en blogg idag var favoritobjektet att krossa för folk.
Idag beter han sig lite likadant som de gjorde och det är tråkigt.
Jjaja jag hoppas nån ger dig tet var hur det var egentligen.