Från forumindex når jag de trådar som finns, men väljer jag senaste inlägg och går in dår får jag "ok" som vanlig liten text uppe i vänster hörn, helvitt i övrigt.
Står nån adress med counter i inte vad det borde göra. länk raderad Edit så står det som adress ock ok
Hos mig funkar det som vanligt. Testat Windows och Ubuntu (både chrome och firefox), Androids webbläsare, Tapatalk, IOS (safari). Kanske något tillfälligt problem du råkat ut för?
Iofs vet jag inte vad du menar med listan över 7 dagar, vad jag kollat är portalen och den där vanliga indexsidan med listan över senaste inlägg överst med ett antal sidor bakåt tio eller vad det är. Mysko. Kolla att rensa cachen på webbläsaren det kanske hjälper.
Ok klumpigt skrivet, listan över aktiva trådar är det, ofta skrivs det ju mer mellan besöken så man får titta till på den för att se vad som varitaktivt. Från portalen funkar det ok för mig.
Faktum är att jag fick fram det där felet nu genom att söka fram en tråd via google och gå in den vägen. Precis som du beskrev Silver, samma mysko counter-sida hamnade jag på.
Tillägg: Samma fel uppträder för mig om jag går in på forumets sökfunktion och söker, likaså om jag försöker ta mig därifrån via länkarna på den sidan. Något måste ha hänt med sidornas indexering.
Och nu ser jag att samma fel finns även om man använder andra internlänkar på forumet...
Sidan man länkas till, harrymoonmd.com är en kommersiell sajt så jag får en känsla av att det är en ful fisk begraven. Jag kontaktar Daniel så får han kolla på det när han kan.
Inget hos mig ännu, sitter på windows denna gång dock, var ju Android sist, och då märkte många av det sen, men då var det bar när man gjorde vissa val.
Jag har precis scannat webbplatsen och inget malmware eller virus finns kvar.
thomas1969
Töm cachen i din webbläsare. dvs allt innehåll från luftvapen.info, så ska det nog gå bättre. och länka inte till harrymond, vi vet inte vad som finns på den sidan.
Don't walk in front of me, I may not follow; Don't walk behind me, I may not lead; Walk beside me, and just be my friend