Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Luftpangarn skrev:Känns som att det var rätt nyligen det var strul & det uppdaterades. Hur länge gäller SSL certifikaten?
Luftpangarn skrev:Känns som att det var rätt nyligen det var strul & det uppdaterades. Hur länge gäller SSL certifikaten?
Leopold skrev:Hej, beklagar strulet med SSL. Ska försöka fixa autoförnyelse på SSL-tjänsten snarast möjligt, troligen kan det ordnas i morgon. Tills dess får ni klicka "fortsätt till osäker webbplats".
Captain Beefheart skrev:Jippi! nu funkar forat igen, många tack!!![]()
Captain Beefheart skrev:Jippi! nu funkar forat igen, många tack!!![]()
Luftpangarn skrev:Captain Beefheart skrev:Jippi! nu funkar forat igen, många tack!!![]()
Hur menar du! Leopold kan tidigast fixa SSL certifikatet imorgon. Visst, hela tiden har man kunnat klicka sig fram / förbi varningar om osäker webplats. Men det vågar ju inte vem som helst.
Captain Beefheart skrev:Chrome navigerade fint på forumet utan att jag behövde gå in på "avanserat" för att se sidorna, så jag trodde att certifikatet var fixat, men nu tycker chrome att den är osäker igen.
Leopold skrev:Det bör funka normalt nu. Ska försöka få till autouppdatering av SSL så man inte missar att förnya.
Luftpangarn skrev:för jag förtsår ju att du inte får ett kopek för dina insatser!
börne skrev:Martin skrev:likson Daniel.
Att han står kvar som admin är för att det är en del info i forumet som är inaktuell.
T.e.x. ska man definitivt inte donera stålar till forumet via Paypal från portal sidan, dom går till Daniel, när jag för sent uppdagade detta frågade jag honom vänligt både via mail & PM om han kunde föra över pengarna till Leopold så dom kom rätt eller till mig så jag kunde skicka dom rätt, varken Leopold eller jag fick nåt svar. Sjukt dåligt, jag skiter väl i pengarna, jag reder mig men principen att bara va tyst. Ska väl egentligen inte älta detta öppet i forumet men jag ger fan i vilket, det kan gott synas.
Han har dessutom läst mina PM men inte ens svarat... Snyggt jobbat![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst