Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
GunnarT skrev:Med jämna intervaller så hamnar jag utloggad, fast jag inte medvetet aktivt är skyldig till det.
Jag är med i fler forum och det kan även hända där... men oftare här.
Inget gnäll från min sida utan undrar bara varför................
GunnarT skrev:Jag kör Chrome Version 34.0.1847.131. Jag rensar inte cookies alls egentligen. Säkerhetsnivån står på"normal"... har inte ändrat något.
Jag har flashblock och Adblock men inaktiverade för Luftvapen info.
Operativsystem XP![]()
Tanken är ju att jag är med i andra forum : Cykelforum, Bågskytteforum, m.m. men det händer sällan där... dock händer det.
Är det bara jag som drabbas så ligger felet hos mej. Är det många så....... Det var därför jag skrev ett inlägg om saken.
MVH Gunnar
Etienne skrev:Fast IP har ju typ ingen utöver företag. Merparten av alla Hemma-uppkopplingar är dynamiska.
Jag använder givetvis också checkboxen i fråga, men blir ändå utloggad emellanåt.
Ibland går det bra i flera dagar, ibland så jag ändå logga in flera gånger om dagen. Padda, stationär dator, eller annan utrustning spelar ingen roll. Samma bekymmer uppträder.
Som sagt, inget större problem. Men lite irriterande är det ju. Dessutom händer det bara frekvent på det här forumet.
Etienne skrev:Fast IP har ju typ ingen utöver företag. Merparten av alla Hemma-uppkopplingar är dynamiska .
Etienne skrev:Hah!
Ikväll är de riktigt illa. Har hittills behövt logga in 4 gånger...
Jag har inte ens stängt webbläsaren faktiskt...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst