Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Silwer skrev:10j är inget jag orkar bry mig i.
Synd, för det är hur spännande som helst i både fjäder och pcp 10j.
Nu när det oftast är 30 mål på ett varv så är det ganska lagom att gå två rundor.
Det betyder att man klara sig långt med två licensfria bössor.
Leopold skrev:En faktor som kan spela viss roll för en del är att det kastas skit till höger och vänster på forumen och att det skapar motvilja till att delta vid träffar.
Varför kan man inte vara lika hövlig online som på träffar IRL? För mig är det en gåta och jag vet att många vänder sig mot att en del visar upp en "image" online och en helt annan i verkligheten. Hur svårt är det att vara en och samma person hela tiden kan man fråga sig.
Nu släpade jag in en gris i mosken kanske men sån är jag ibland
Etienne skrev:För egen del så handlar det om logistik. Jag har ingen bil här i centrala Göteborg (mer ivägen än till nytta, faktiskt).
Jag är förvisso norrlänning i grund och botten och har inte såledesingenting emot att köra lite längre sträckor. Men det känns bara väldigt opraktiskt att ta sig iväg.
Dessutom är jag för egen del inte så intresserad av just tävlingar. Däremot skulle jag personligen känna att en mera renodlad "träff" skulle vara intressant. Jag förstår att det i praktiken antagligen blir precis så, men i så fall får jag väl erkänna att jag blir avskräckt av namnet på evenemanget.![]()
Jag har dock ingenting emot att träffa folk. Och de gånger som jag exempelvis träffat folk för att köpa eller sälja något så har det i de flesta fall resulterat i trevliga (och ibland oväntat långa!) efterföljande diskussioner.
gubbe skrev:Två tävlingar samma helg gör ju inte saken enklare direkt.
a_gunther skrev:gubbe skrev:Två tävlingar samma helg gör ju inte saken enklare direkt.
Det är väll bra. mer att välja på.
gubbe skrev:Två tävlingar samma helg gör ju inte saken enklare direkt.
ogster skrev:Nu är du väl allt lite vrång som tar upp detta på flera ställen
Nitro skrev: var jag hamnar på listan gör inte så mycket, men självklart så försöker jag ju hamna i toppen, man gör ju sitt bästa.
ogster skrev:Att laxå har öppet KM samma helg som Vittsjö har bänkskytte tycker jag inte är hela världen då det är 50mil mellan klubbarna.
Hade det varit 2st stora FT tävlingar vore det ju en annan sak om dom sammanföll på samma helg.
Johanna skrev:Det är alltid nära till Pite......
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster