Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Vid vilket avstånd träffar ni kulfången varje gång med 10 joules vapen.
Brytpipa skrev:Gubbar sitter ner!
Silwer skrev:Lite skum fråga, hur brta sikte har man är mer vad som gäller här.
FWB300s är vad som är vapnet för mig här.
På 100m med ett sikte med lägre förstoring ser man inte tavlan ens, man kan se att nåt är där bara.
Även med 16x som är den största förstoring jag har ser man ytan men inte exakt var man siktar.
Så det finns inget svar för mig, jag är säker att man kan träffa på iaf 150m men bara med dundersuperstöd och ett sikte med typ minst 32X förstoring.
Jag kan inte skjuta på saker jag inte ser.
Öppna riktmedel skulle jag fixa det på iaf 40m utan vidare och det bara sittandes, emn alltså exakt hur de satt vet jag inte, men tavlan absolut.
Nitro skrev:Mitt sikte ger 12 i förstoring och vi tog sockerbitar på 60 m. (förvisso med 10-15 skott innan vi sprängde bitarna)
Silwer skrev:Nitro skrev:Mitt sikte ger 12 i förstoring och vi tog sockerbitar på 60 m. (förvisso med 10-15 skott innan vi sprängde bitarna)
Jo men "varje gång" var det här, det tolkar jag som "med lätthet".
Jag vill helst hålla mig till vad soom är sant för mig helt eneklt, även om månag givetvis är mycket bättre skyttar än mig och framförallt ser bättre, vilke tjag upptäkt har blivit en svaghet för mig på senare år.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst