Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Fel länk.
börne skrev:Har använt vorteks o-ringspackning med gott resultat.
Frank69 skrev:börne skrev:Har använt vorteks o-ringspackning med gott resultat.
Det saknas en länk...(
)
= denna ?
För att följa länken så måste du registera dig.
TheFoes skrev:http://www.airrifleheadquarters.com/catalog/item/251485/1390459.htm
Frank69 skrev:Skall höra med andra TX innehavare och deras erfarenheter med de olika pistong packningarna presterar innan jag beställer.
Är ju inte priset som avgör... men vill skruva så lite i vapnet som möjligt.
= i med rätt grejer och låt det vara...![]()
Använder ni originalfjädern? Och är de bra...
Finns ju andra märken också... och även en fullfart...
har inte kollat vad som skiljer på 16J och fullfarts fjädern...
börne skrev:Körde med ett Vortek PG2 16J kit i min. Nu i shortstrokeversionen har jag den i 10J med kortad original 16J fjäder.
Grymt välskjutande med PG2
Dudda skrev:Jag har ett fullt maccarikit i fac på ingång. Kommer prova detta med originalpistong.
Har provat v mach och vortek i fac. Vmachen gilla jag mest av de. Vorteken kändes för kraftig.
Frank69 skrev:börne skrev:Körde med ett Vortek PG2 16J kit i min. Nu i shortstrokeversionen har jag den i 10J med kortad original 16J fjäder.
Grymt välskjutande med PG2
Tackar börne för input!![]()
Dock är inte 10J aktuellt i mitt fall.
TheFoes skrev:Ser trevlig ut Frank, hjälper den något för den är större eller är det bara en gimick?
Frank69 skrev:TheFoes skrev:Ser trevlig ut Frank, hjälper den något för den är större eller är det bara en gimick?
Stora parallax hjul använder man för att lättare kunna ställa in den exakta skärpan för att beräkna avstånd.
Så visst har de en funktion.![]()
TheFoes skrev:Tack för infon, en ung noob som jag kan inte så mycket om sidohjul.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst