Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Fantastiskt fin bössa och fina bilder Frank på transformeringsprocessen! Rena luftvapenporren...![]()
Ser även fram emot att se slutresultatet såklart! Nu får du payoff för alla bössor du tränat på tidigare och de har inte gått av för hackor precis
Frank69 skrev:Batistuta skrev:Betyder detta att du satsar på 16 joul, fjäder i FT nästa år..... om jag läser rätt mellan raderna
He, he... jag var visst lite otydlig... menade att jag kanske ökar kraften till 10J.
Ang FT... beror till största delen hur det blir med de Nationella klasserna nästa år. Är ju ingen vits att tävla mot PcP:er...
Så får vi några renodlade fjäderklasser så lockar det ju förståss...
Gick ju en runda i Tåstarp, och det var fantastiskt kul... och man fick direkt svar på vad man behövde förbättra.
VictorJ skrev:Samma på min ang bear trapp och pistong. Funkar ändå:-)
Leopold skrev:Har fattat det som att det finns två sätt att få denna bössa att leverera ca 16J
VictorJ skrev:Med risk att hamna en smula utanför trådämnet.
börne skrev:Leopold skrev:Har fattat det som att det finns två sätt att få denna bössa att leverera ca 16J
Finns ju även färdiga 16J kit så man slipper kapa fjädrarna i FAC kiten... Både Vortek & V-Mach har men verkar som man får ta dessa från utlandet, frågade Tobbe om han skulla ta hit V-Mach 16J & det var inte omöjligt, men är nog ett halvår sedan jag frågade. Köpte Vortek 16J från Progunner men dom verkar inte sälja dom mer utan har bara FAC.
Frank69 skrev:Vad jobbig han är den där Leopold med sina frågor...![]()
He, he... nädå undrade själv detsamma... pistongen rör sig 62mm diametern på tuben är 25mm
...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster