Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Martin skrev:Lite sugen på en Lightning igen, så om nån har en till salu hojta till!För att följa länken så måste du registera dig.
Filou19 skrev:Martin skrev:Lite sugen på en Lightning igen, så om nån har en till salu hojta till!För att följa länken så måste du registera dig.
Kom med ett privat meddelande
Martin skrev:Filou19 skrev:Martin skrev:Lite sugen på en Lightning igen, så om nån har en till salu hojta till!För att följa länken så måste du registera dig.
Kom med ett privat meddelande
Hur menar du? Skicka ett PM om du har nåt att erbjuda
mvh Martin
JNar skrev:Jo, men i mitt fall (lightning grt) så tror jag (utan något som helst bevis) att grt gasfjäder som satt i var fel, och ”för stark” i relation till den hårt strypta transferporten (10j utförande). Jag vet inte hur många kikarsikten denna bössa åt upp pga en helt absurd rekyl. Stackars xxl (affären alltså) jag skämdes de sista gångerna jag bytte på garanti innan jag helt fick returnera bössan. Det var min första luftbössa och min kunskap o erfarenhet var då riktigt dålig. Trodde det var helt ok att ibland pricka en cola burk på 10 meter.... Nu vet jag hur totalhavererad den bössan (det exemplaret) måste varit..
Air skrev:Favorit då för att hålla sig till tråden.Äldre Supersport den med platta avtryckaren tillv.UK.
Både kort lång pipa alla kalibrar.Superstar den bästa modellen med fast pipa underspännare.
Silwer skrev:Bastituta:Skulle du prova fler BSA bytte du åsikt om "bäst" men jag förstår käns ju knstigt att ange en bössa man inte ens provat som favirit.
atte69 skrev:Drog mig till minnes att jag har en bsa scorpion pistol .. fick gå å kika .. japp . Visst va de en sån .. var tvungen å mäta .. 140m/s vo 0 .. efter lååång vila.. den väckte lite minnen å tankar . Inget tävlingsvapen direkt . Walther lp53 slår ju den med hästlängder ( inte så konstigt) men den var kul på sitt sätt sett...nått för samlaren kanske ?
Batistuta skrev:Silwer jag hade ju en så luftpistol också. Scorpion den kraftigaste luftpistolen som fanns enligt annonserna. Rätt svårskjuten och en gång fick jag en rikoschett mellan ögonen, inte kul.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster