Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
BucketMan skrev:Min BSA Ligthning är licensfri och ja älskar den lilla bössan. Synd att du inte fick den med nätskärning, det är det på min. Sen ser ju bakre delen på stocken bättre ut än den utan nätskärning om ja inte missminner mig. Köpte också min på Hobbex fast i Valbo. Hade sån tur att ja stod o klämde på skyltexet som var den modellen som du har. Beslöt mig för bössaan och då kom dom på att det fanns en på lager kvar. Tänkte inte mer på det och åkte hem. Väl hemma och packar upp så får ja se en mycket finare modell helt plötsligt... snacka om tur!![]()
![]()
![]()
Hoppas du får provskjuta snart, ja tycker den är helt underbar att skjuta med.
Lycka till med den iaf!!!
scratchninja skrev:Tackar tackar!Tyvärr så har jag inte kunnat testskjuta den ännu då det spöregnar ute och skytteföreningen hade stängt trots att de sagt att de brukar vara där på tisdagar (chalmers skytteförening) För att följa länken så måste du registera dig.
öberg skrev:Maraccikit och fjäder tar brukar göra susen.
Masn kan oxå göra lite tajtare fjäderguider av nylon för och få ner twanget lite.
Dock skall du ta tillverkarnas siffror med en nypa salt, minska med 10-20mps så kommer du närmare sanningen.
scratchninja skrev:Får bli att Maccarikitta den i framtiden då. Men hur menar du att göra en tajtare fjäderguid? Skall jag linda in den nuvarande fjäderguiden med lite nylontyg?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster