Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Rutte, om de anger "gas ram" i bössans specifikation så är det ingen stålfjäder i din bössa. Det är en gasfjäder.
Leopold skrev:Rutte, om de anger "gas ram" i bössans specifikation så är det ingen stålfjäder i din bössa. Det är en gasfjäder.
ia015 skrev:Hej! Jag skriver här så slipper jag göra en ny tråd för detta...
Jag tänkte köpa denna bössa inom några dagar, och jag är sugen på att "avstrypa" den så den blir lite kraftigare... är det samma som med BSA Lightning att man borrar upp 1-2mm extra i transferhålet eller är det andra metoder som gäller för denna modellen?
Tack på förhand
atte69 skrev:ia015 skrev:Hej! Jag skriver här så slipper jag göra en ny tråd för detta...
Jag tänkte köpa denna bössa inom några dagar, och jag är sugen på att "avstrypa" den så den blir lite kraftigare... är det samma som med BSA Lightning att man borrar upp 1-2mm extra i transferhålet eller är det andra metoder som gäller för denna modellen?
Tack på förhand
Då detta anses vara ett seriöst forum med många seriösa medlemmar inom skyttesport av olika slag , så tror eller rättare sagt vet jag att ingen kommer att tipsa/berätta för dig i ditt första inlägg hur vapenbrott begås så tillvida att du inte införskaffat licens vill säga ,men då hjälper nog handlaren dig att få den i licens utförande om det är möjligt på det geväret ,sen finns det säkert många i forumet med bössor över 10j utan lic ,, men har man kunskapen och omdömet så får man stå för det själv ,,,A,,,
ia015 skrev:Handlar det om mitt första inlägg eller att det är olagligt?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster