Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vettedax skrev:tackar.....står några på egun nu men va dyra dom verkar bli.....fan ock
vettedax skrev:har ingen koll på vad priserna brukar va på d100 alls
Chris skrev:någorlunda bra ex ligger just nu mellan 500 - 700€ ...priserna har faktiskt skjunkit litet i motsatsen till tx FWB 300 S.
Silwer skrev:Jo klart de blir, jag förstår att du jagar den pga märket.
Priserna har drivits upp helt enkelt, du missar väl inget att inte äta en D100 men det är ett samlarvapen även Diana D75 T01 är ett sånt.
Vet inte om du känner till det vapnet det är en viss kusin till D100 kan man säga och byggdes även den länge, det är en D75 men med en ställbar stick som på D100 och ett nytt trycke.
De bör vara mycket ovanliga i landet med, jag har nog vad jag mins aldrig sett nån här, de känd lätt igen på att framstocken saknar de där ovala uttagen och att kindstödet är justerbart.
Silwer skrev:Jo släktskapet är båg, jag menar att stocken liknar den D100 är de är helt olika teknik, men det förstår du att jag visste.
De med T01 och då justerbar stock är samlarbössor även de.
vettedax skrev:jo sett det ju....så sugen på en 100 ju men priset....men ok ...de flesta bössor jag har ca 35 har ju gått upp som fan.....min 75a är en höjdare ...bara dioptern är ett underverk ju
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst