Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nic skrev:Är det så att du behöver delar/reservdelar till den så får jag rekomendera Tommys vapenverkstad i Husqvarna..
mod75 skrev:Nic skrev:Är det så att du behöver delar/reservdelar till den så får jag rekomendera Tommys vapenverkstad i Husqvarna..
tackar tackar som sagt all info om bössan motages tacksamt,funderar fortfarande på sikte,vilket är bäst till denna modell som inte är svindyrt förståss.
Micke skrev:Hallå igen! Vad är det du vill ha mer info om när det gäller bössan? Hur den fungerar eller?
Sikten - Det finns hur mycket som helst att välja på och i alla prisklasser. Kolla under tråden "Sikten", så kan du se vad folk tycker är bra och prisvärt.
Av personlig erfarenhet (som inte är så stor), skulle jag inte köpa något billighetssikte för några hundra från Hong Kong. I och för sig värda den lilla slant de kostar, men bara skräp och rackel, och det är ju synd på en så bra pangare.
M.v.h.
/ Micke
Micke skrev:Ok, men kolla nu att den fungerar först. När du vet att den fungerar är ju vården och handhavandet nästa fråga.
Har ingen bytt packningar på den, har du antagligen dåligt tryck och sannolikt korkpulver/bitar i bössan.
Men...fungerar den bra är det bara att skjuta och se glad ut. Det är en högkvalitativ matchbössa, som parkerar kulorna i häcken på varandra.
/ Micke
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster