Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
lindfors skrev:
Vart har du hittat detta?
lindfors skrev:Ok, nu hittade jag. Gillade den Torpedo 155, dock verkar laddningen vara lite knöligFörst skall man spänna upp bössan och sedan ett mmoment till med att ladda diabol.
Benny skrev:Visst kan man ha åsikter om en bössa man ej provat, men de åsikter som kommer från den som äger eller har provat bössan, är givetvis mer relevanta. Det gäller även bilar och annat![]()
Själv har jag bla en 135:a och måste säga att det är en väldigt trevlig bössa med fantastisk finnish . Då den kostar >2500:- kan man ju heller inte påstå att det är en billig bössa...
Daniel skrev:blev en intressant tråd det här
funderar iockså på vad vi/ni menar med billigt jag köpte hatsan mod 135 för 2500 >
är det billigt eller dyrt ?
jag tycker att det är lite fel att uttala sig om ett gevär som man inte äger.
G0LI4T skrev:Nu har vi så många som har Hatsan 135 / 125 bössor, så nu skulle det sitta fint med en liten resension med bilder å en beskrivning av bössan.
Jag håller på med min HW50 resenstion, bör vara klar till helgen.
Silwer skrev:Allt beror på vad du jämför med givetvis.
Men lågt pris = lägre kvalitet kan man säga.
De kan förbättra sånt massor, men då blir de dyrare med.
Inget bråk om detta nu iaf, 135 ska vara deras top of the line bössa och den kan ju anses vara skaplig, men tänk på att de har 35 andra brytbössor i sortimentet med.
Allt kan förbättras, Gamo förbättrades när de köpte BSA, ok inte jättemycket, men de lyfte sig något iaf.
El Gamo som de hette förr tycker jag inte är nåt vidare alls faktiskt.
Jag har tittat på många hatsan på marknader och annat och de har så att säga inte imponerat på mig, dvs de riktar sig definitivt inte till mig som kund.
Nu struntar vi i den saken, jag beskrev bara en möjlig framtid där de var högre ansedda, för ingen kan påstå att de är högt ansedda idag på marknaden.
Vi vet ju inte om de flesta vanliga luftvapen kommer tillverkas i Asien i framtiden helt enkelt, kanske till sist även våra västerlänska PCP vapen.
Daniel skrev:här bråkar vi inteär bara nyfiken på hatsan och vad folk tycker det är allt
.
men om din framtidsversion stämmer med att dom köper upp företag och blir ett "kvalitetsmärke" måste det bli dyrare också eftersom "pris är kvalitet" ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster