Hej Hej!
Jag tycker det är många här som gnäller just på hatsan 125 cal.22, jag köpte själv en sådan bössa för ett par veckor sedan och jag skjuter 8skott inom en krona på 20m. dock är den ganska svårskjuten så det krävs lite träning innan man sätter skotten, så att det skulle vara dålig precision är skitsnack enligt min erfarenhet iaf.
men nått som gör en enorm skillnad precisionsmässigt är ammon, har provat 6-7 olika sorter och har komme fram till att crossman hollowpoint är den absolut bästa, provat några olika slug och tungviktare uppåt 26grain och det var rena skiten!
Jag tycker det är en superbössa om man tittar på priset (1900kr) och vad man får för pengarna, precisionen är fullt godkännd, det är ju ingen tävlingbössa precis men för vanligt prickskytte duger den alldeles utmärkt.
Och jag har ju satt i den starka (original) fjäderna och är imponerad hur grymmt hårt den skjuter

min vanliga kulfång blev bucklig
Men jag undrar om nån vet om ett kikarsikte som passar denna bössa bra, vissa sikten går ju sönder pga kraftig rekyl och denna bössa slår ju en del så är det nån som vet om ett bra sikte så säg till