Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
sos skrev:Tjolahopp, inte ett skott avlossat... jag började riva direkt, har tillverkat en fjäderkomprimator och skall spänna upp bössan i den senare idag och lägga ut en bild på det hela...
För att följa länken så måste du registera dig.
Ingen som helst förspänning på fjädern... hade inte behövt någon komprimator.....
soul skrev:Snart får man ansöka om medlemsskap i klubben för nu har jag beställt en hw97 från tyskland
Ska bli riktigt skoj att plinka lite med hemma, mina andra puffror kan man ju inte gärna skjuta med här i villaområdet
sos skrev:En första inskjutning... tog högt... skruvade, kanske har jag kikaren lite sned relativt horisontalen på bössan då det drog lite åt vänster då jag justerade ned höjden -ähh det var nog jag, risigt stöd 10-15meter bort och skottet längst ned vänster är en "flyer". Blåsigt och lite regn men jag tycker den går bra och vi två skall ju "skjutas" in med några hundra skott... nu är vi väl uppe 8st skott totalt........... skitväder så nu återgår jag till monteringen av höjningen på suzuki samurai jeepen.
soul skrev:Man tackar :D
Min .45:a är också en kinapuff, den har jag bytt sikten på samt lättat trycket på. Den är riktigt trevlig att skjuta med numera, vad har du för planer med din? Det är en norinco förmodar jag.
soul skrev:Nu har jag fått hem min bössa, Skickade beställningen i söndags och betalade med visa kort. Rätt snabb leveranstid måste jag säga.
Det var en riktigt go bössa om än överaskande tung men det vänjer man sig nog vidSkjuter hål i hål iaf och det är ju huvudsaken. Nu är ju min bössa en 7,5 joulare men jag fick med en exportfjäder också så jag får väl se om den åker i nån gång.
Ulf skrev:Är hög tid för mej med , att lägga in en ansökan.....
Har sen en tid tillbaka en HW 97K .22 på målskyttelic.
Maccari/V-Mach tunad.
Kompletterad med justerbar bakkappa .
Här en bild på en äldre HW 97K .22 , som klubbkompis äger . (min är den nedre i bild)
Airhunter skrev:Hoppas alla tänker på att vörda och tillbe 97.an varje dag
Hjärntvättade som vi är!
Carl skrev:Ulf skrev:Är hög tid för mej med , att lägga in en ansökan.....
Har sen en tid tillbaka en HW 97K .22 på målskyttelic.
Maccari/V-Mach tunad.
Kompletterad med justerbar bakkappa .
Här en bild på en äldre HW 97K .22 , som klubbkompis äger . (min är den nedre i bild)
Vart hittar jag en sån bakkappa?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster