Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
The Kid skrev:är rekylen likvärdig i en v-mach tunad 97a som en tx 200?
öberg skrev:Och att det är den rätta kalibern på påken gör ju inte saken sämre.
mathewsbow skrev:denna vill vi se lite träffbilder av
gubbe skrev:Öberg kan inte du med din stora erfarenhet av olika kalibrar skriva ner hur du ser på deras olika förtjänster och nackdelar, vad du skulle valt i 10joule, 10+ joule, fjäder och pcp. Hoppas du förstår vad jag menar, kanske i en ny tråd.öberg skrev:Och att det är den rätta kalibern på påken gör ju inte saken sämre.
Pyspunka skrev:Nu vart jag lite nervös...
Beställde prylarna från sportwaffen. Man kunde bara välja DPD som frakalternativ. Betyder väl att det är posten i Sverige som hanterar det på den här sidan gränsen. Tydligen så har dom fått för sig att returnera paket som innehåller vapendelar!?!?
Hur har det gått när ni beställt?? Hur får jag hit mina prylar annars? Dom är ju redan betalda!
öberg skrev:Pyspunka skrev:Nu vart jag lite nervös...
Beställde prylarna från sportwaffen. Man kunde bara välja DPD som frakalternativ. Betyder väl att det är posten i Sverige som hanterar det på den här sidan gränsen. Tydligen så har dom fått för sig att returnera paket som innehåller vapendelar!?!?
Hur har det gått när ni beställt?? Hur får jag hit mina prylar annars? Dom är ju redan betalda!
Hmm det finns en stor risk att dina prylar vänder vid gränsen tyvärr
Pyspunka skrev:Fick det här svaret av posten idag:
"Vi fraktar inte skjutvapen och just nu inte heller airsoftvapen eller liknande.
Om det finns någon annan speditör som tar det godset kan jag inte svara på.
Med vänlig hälsning
Mikael Roth
"
*Biter på naglarna*
Claves skrev:oj.. då har jag väl läst något som inte finns... se där..
/C
husis skrev:Hej på er. Mitt första inlägg blir i denna tråd. Jag har köpt en FX Cyklone och är supernöjd.
Pajsaren som inledde mig i luftvapnens värld lovade att det kommer inte och ta lång tid innan
du köper ett vapen till. Han hade helt rätt![]()
Tankarna går nu till detta vad jag förstår eminenta vapen HW 97. Är detta så bra som alla här
vill göra gällande?
Har faktiskt redan köpt en Crossman 2240 för och leka med rätt kul den också
Bra forum mycket och läsa och lära.
Ha det gott
Bsa_Airsporter skrev:eftersom jag älskar kaliberfrågan så: 5.0mm (.20) utan tvekan!
högre anslagsenergi än .177, inte lika pilligaoch har utan tvekan det härligaste lätet när den träffar kulfången!
Testa 97'an i .20 och du kommer inte ångra dig
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster