Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Martin skrev:trident01 skrev::smt016 Säkert var det många som sökte efter "medalj-knappen" i alla fall Martin verkar det som
Hörrudörru din filur, vad var detta egentligen?!
Ulf skrev:citat anderzzon :
"För övrigt är det här ett gevär ingen borde få vara utan."
För en kommentar av sådan kaliber , lär cheif trident01 slöjda ihop en aktningsfull titel till dej anderzzon
Min HW 97 i .22 , går skamligt bra med de mesta ammosorter.
Men dför att välja ut nåra riktiga guldägg, kan nämnas H&N FTT , Crosman HP ,JSB Exact Heavy & Hämmerli FTP.
Särskilt när man har den som jag, i licenspliktigt utförande.
Dessa diaboler grupper tätare när avstånden hamnar över 40 m. Då vill gärna FX & vanlig JSB tappa fart och precision.
I min iaf.
Det man kan varna för att skjuta är småspik, sten och liknande. I övrigt är de allätare
trident01 skrev:Martin, Jag väntade mig bara en reaktion från dig baserat på rent oförklarligt svammel helt enkelt![]()
trident01 skrev:Ulf skrev:citat anderzzon :
"För övrigt är det här ett gevär ingen borde få vara utan."
För en kommentar av sådan kaliber , lär cheif trident01 slöjda ihop en aktningsfull titel till dej anderzzon
Min HW 97 i .22 , går skamligt bra med de mesta ammosorter.
Men dför att välja ut nåra riktiga guldägg, kan nämnas H&N FTT , Crosman HP ,JSB Exact Heavy & Hämmerli FTP.
Särskilt när man har den som jag, i licenspliktigt utförande.
Dessa diaboler grupper tätare när avstånden hamnar över 40 m. Då vill gärna FX & vanlig JSB tappa fart och precision.
I min iaf.
Det man kan varna för att skjuta är småspik, sten och liknande. I övrigt är de allätare
Som Ulf säger, Anderzzon`s namn i Hw-Klubben kräver någonting högaktningsfullt samt vill jag lägga till ordet "Dynamiskt" för att få lite finess på det hela..Dessa två parametrar har jag nu lagt ihop till ett. Anderzzon`s kommentar anser jag skulle passa bra på en värvnings-poster till gagn för Hw-klubben och vad vore inte bätte än självaste Uncle Sam
Så får det bli![]()
Välkommen Anderzzon
Låter som om du köpt för lågt fäste.johnson skrev:har behövt skimsat fästena på siktet så att inte siktet ligger an mot pipan.
Jsb Exact är alltid en bra start, den brukar gå bra för det mesta, men sen får du läsa trådarna om ammo här på forummet och prova olika sorter av kulor och även olika dimensioner av samma kula. Det liksom ingår i att "lära känna" sin nya bössa. Mycket nöje och lycka till.johnson skrev:Någon som har tips på bra ammunition till detta ?
Johnny FX skrev:Jaha ,en HW97 K Thumbhole är nu på väg till mig.
Så jag ämnar snart att deltaga i eder församling..
Jag svär trohet mot Weihrauch .
Ära åt er församlingsmedlemmar.
Mvh Johhny
Johnny FX skrev:Nu skall det skjutas,lite träffbilder utlovas imorgon
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster