Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
dagevert skrev:Joda, jeg har konvertert noen springere fra lærpakning til syntetpakning...
Problemet er bare at det ikke alltid er vellykket, på tross av hva man leser på diverse fora![]()
Noen børser blir ekstremt "slammy", og uansett hvor rask locktime man får, er ikke jeg intessert i fjærbørser som banker tennene utav munnen når du skyter. Det er ikke alltid man får ønsket hastighetsøkning heller, og mye "slam" har ofte negativ innvirkning på presisjon.
Mange gamle børser har en kompresjonsratio som antagelig er tilpasset lærpakninger![]()
Hva skal med jevn og høy hastighet hvis man har en ubehagelig avfyring, og manglende presisjon?
Poenget mitt er at ikke alle børser tjener på å konverters til syntetpakning, og at å anbefale pakningskonvertering av alle gamle geværer ikke nødvendigvis er god hjelp for den som skal forsøke å få noe utav et gevær....
Air skrev:Ser ut att vara i riktigt fint orginalskick inte mycket skjutet eller sönderskruvat.
Batistuta skrev:Jag själv hade nog försökt utnyttja den gamla styrningen. Behållt orginal i möjligaste mån, de är inga fartmonster de gamla bössorna. Min LG 55 blev kanon med syntetpackning så det är så långt jag hade sträckt mig. Men det blir intressant vilket du än gör. Härligt med gamla bössor
Batistuta skrev:Jag tror säkert det blir bra Frank![]()
Vortek har en "originalfjäder" till Hw55 så den hade nog jag använt.
För att följa länken så måste du registera dig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster