Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:skjutet flera månader
Frank69 skrev: vi börjar i slutet av mars...
monza skrev:Nu är inte jag hundra säker! Men jag pratade lite med ordföranden i Onsala lite ang klubben och tävlingar/ Minns jag rätt så sa han att tävlingarna börjar i maj!
gubbe skrev:Jazz skrev:skjutet flera månaderFrank69 skrev: vi börjar i slutet av mars...
Vad snackar ni om, menar ni att ni inte skjuter året runt, flickor.
DrKrukenberg skrev:En självklarhet för mig som historieintresserad WW2-torsk med skytte som hobby, heh!
Silwer skrev:I 10J är det nog mer en fråga om att den käns lite tightare tror jag, det är i fullfart det med tuningen är vettig egentligen och då för skjutbarheten.
Jag skulle då använda den som den är om jag var du så länge, byta det där hinner du nog nån dag om du liksom inte är intresserad av 20J .22
10J är ju en strypning så den är ju tung nog så det blir nog stabilt.
MisterWittur skrev:funkar Hawke Varmint SF 6-24x44 i BKL medium ringar på en 97K? eller skymmer den laddluckan då? är sugen på att byta ut min BSA då den börjat strula igen. Man vill ju inte meka mer än man skjuter.
MisterWittur skrev:MisterWittur skrev:funkar Hawke Varmint SF 6-24x44 i BKL medium ringar på en 97K? eller skymmer den laddluckan då? är sugen på att byta ut min BSA då den börjat strula igen. Man vill ju inte meka mer än man skjuter.
Gör frågan lite tydligare.
Funkar medium fästen eller måste jag ha höga för att kunna ladda, eller kommer jag åt iaf med fingrarna
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster