Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Om inte Admin helt enkelt tagit bort konton som varit oanvända länge så kan han säkert koppla tillbaka dig på det gamla igen.
McC4rthy skrev:Förhoppningsvis är jag inom en snar framtid redo för att gå med i er klubb, då jag verkligen snöat in mig på detta gevär.
Har en fråga bara, och skjut mig inte nu ifall den är jättedum ;D
Finns det någon risk att bli av med fingrarna med detta gevär? (nagelklippare)
Spadde skrev:Så jag har min fina HW97K hemma nu, undrar om man kan montera ett bipod på den, känns besvärligt med underspännarm men skulle hjälpa då jag inte vill repa stocken när jag vilar geväret på vårat stenbord.
Några tips?
Don Tomaso skrev:Aldrig bipod på ett rekylerande fjädergevär, fungerar inte. En skjutsäck, beanbag eller liknande fungerar bäst.
Sent from my iPhone using För att följa länken så måste du registera dig. 2
Don Tomaso skrev:Aldrig bipod på ett rekylerande fjädergevär, fungerar inte. En skjutsäck, beanbag eller liknande fungerar bäst.
Sent from my iPhone using För att följa länken så måste du registera dig. 2
bjosse skrev:Vill absolut vara med i HW97K-klubb. Min är den närmaste med CS-stock
För att följa länken så måste du registera dig.
Spadde skrev:Definiera fungerar inte, missar man hela tavlan på 15m eller avviker den bara med nån cm?
Vill verkligen inte släpa med mig en stor socka/kudde när jag skall skjuta
Spadde skrev:Följde ju inte med något i lådan när jag köpte den.
Spadde skrev:Definiera fungerar inte, missar man hela tavlan på 15m eller avviker den bara med nån cm?
PS. om det finns nån video som visar vad som händer när man har bipod på fjädergevär, eller artikel av nåt slag så vill jag gärna se den.
Spadde skrev:Kan man montera en "gas-fjäder" i en 97'a?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster