Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
hegge skrev:Jag ser verkligen fram emot fortsättningen av tråden när din licens har kommit och du har stoppat i v-mach kittet!
Frank69 skrev:Beställde en ställbar Air Stripper från Rowan... så har man ett bra skydd för pipgängan...
TheFoes skrev:Fram me lite träffbilder så man ser hur bössan presterar;)
Frank69 skrev:Beställde en ställbar Air Stripper från Rowan... så har man ett bra skydd för pipgängan...
Frank69 skrev:Target Tune India säger att de har en glide pistong under konstruktion till HW95...
Här är de som finns idag:
För att följa länken så måste du registera dig.
kommande HW (även om det är fel bilder)
För att följa länken så måste du registera dig.
We are NO MORE TAKING ANY ORDER until further notice!!
Batistuta skrev:Target tune india har väl legat nere minst ett år. Killen som hade firman fick väl cancer.
Första sidan.We are NO MORE TAKING ANY ORDER until further notice!!
Batistuta skrev:Jättebra beskrivning av polering av avtrycket Frank![]()
Kan du inte lägga in den på den tråden där jag lagt lite filmer om rekordtrycket.
http://www.luftvapen.info/viewtopic.php?f=53&t=14593
Frank69 skrev:Verkar som Airstrippern har fastnat i tullen... kanske de undersöker hur farlig den är.![]()
börne skrev:Min kom på bara nån dag, tycker det brukar gå snabbt från Rowan![]()
Men den dyker väl upp snart. Valde du helsvart? Jag valde svart med alukon, jäkligt snygg
börne skrev:Den finns med på varenda bild på min bössa, tex den här från helgens RM.
Vill du ha en närbild får jag ta en ikväll efter jobbet. Gillar när det rena aluminiumet bryter av mot det svarta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster