Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kaxe skrev:Jag är helnöjd med min , skjuter som en dröm och har testat med kronograf och ligger runt 10 Joule, dock har jag monterat extra setback trigger då
jag inte gillade original avtryckare (avståndet)
Kaxe skrev:Jag är helnöjd med min , skjuter som en dröm och har testat med kronograf och ligger runt 10 Joule, dock har jag monterat extra setback trigger då
Anders78 skrev:Jag är helnöjd med min jag köpte i somras.
PLUTTE skrev:Kaxe skrev:Jag är helnöjd med min , skjuter som en dröm och har testat med kronograf och ligger runt 10 Joule, dock har jag monterat extra setback trigger då
Konstigt att de inte fixade lop när de ändå gjorde en ny kolv.
Sako Finnbear skrev:Kaxe skrev:Jag är helnöjd med min , skjuter som en dröm och har testat med kronograf och ligger runt 10 Joule, dock har jag monterat extra setback trigger då
jag inte gillade original avtryckare (avståndet)Anders78 skrev:Jag är helnöjd med min jag köpte i somras.
Då skulle man kanske våga sig på ett nyköp...
PLUTTE skrev:Sako Finnbear skrev:Kaxe skrev:Jag är helnöjd med min , skjuter som en dröm och har testat med kronograf och ligger runt 10 Joule, dock har jag monterat extra setback trigger då
jag inte gillade original avtryckare (avståndet)Anders78 skrev:Jag är helnöjd med min jag köpte i somras.
Då skulle man kanske våga sig på ett nyköp...
Blir det en 4.5mm då? Jag är sugen på en sån då jag har en 5.5mm.
Desaleux skrev:En missad avställd bil och en fogde som inte skickat till Tff att betalning är klar på mål nummer tur man ordnat upp allt ting annars klart ekonomi och juridik.
Det gick inte beställa N&N fild target tropi 4,51 från sportec på fakturan några burkar blev kontroll men inte heller switch de vägra sen men gick bra hos Hurricane N&N Baracuda 8 i 4,51mm på direkt betalt
Sako Finnbear skrev:Har ju en gammal HW30S i 5,5. Men jag är jäkligt förtjust i den kalibern, så blir nog en
sådan igen...
sem1902 skrev:Sako Finnbear skrev:Har ju en gammal HW30S i 5,5. Men jag är jäkligt förtjust i den kalibern, så blir nog en
sådan igen...
Nyfiken...vad gör att du vill ha en till 30 i samma kaliber? Tänker jämfört med att köpa en annan modell..
Jo, jag är medveten om att jag kanske svär i kyrkbyggnaden..
Anders78 skrev:Ett Nikko-stirling 3-9x50 AO. Förvånansvärt bra för den pengen. Verkar hålla också. Den satt egentligen på en annan bössa men jag flyttade över för att prova och den fungerade så pass bra att den fick sitta kvar. Det blev ett rödpunktsikte till den andra bössan istället ( Artemis cp2). Barnen tyckte den blev roligare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster