Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Captain Beefheart skrev:Trevligt gevär!![]()
Då väntar vi med spänning på uppföljande fält-reportage
Fjädern skrev:Du kan ta loss rekordtrycket från bössan och torrklicka/justera helt tyst i lägenheten tills man är nöjd…
vettedax skrev:Ja min ligger på 2000gram, kommer inte ihåg hur man sänkte trycket nu, det var väl mer än bara en skruv har jag för mig, jag får läsa på lite.
vettedax skrev:Ja min ligger på 2000gram, kommer inte ihåg hur man sänkte trycket nu, det var väl mer än bara en skruv har jag för mig, jag får läsa på lite.
börne skrev:Får se hur jag gör med en Rowan Engineering Extra Setback trigger, blir att skjuta lite först.
börne skrev:börne skrev:Får se hur jag gör med en Rowan Engineering Extra Setback trigger, blir att skjuta lite först.
Jahopp... Det sket ju sig bara några timmar senare, nu är en Extra Setback i mässing beställd trots det horribla priset, sen tull & moms, jävla Brexit. Men man får väl bara blunda för vad en liten metallbit kan kosta
PLUTTE skrev:Chris tipsade om denna sida som också har setback trycke För att följa länken så måste du registera dig.
Fjädern skrev:Typ 3ggr pengarna innan den låg i lådan.
Fjädern skrev:Hur blir det med den nya medföljande justeringsskruven? Ser ut att kunna bli trångt att komma åt?
vettedax skrev:Jag skulle lagt upp en bild men lyckas inte med det.
vettedax skrev:Ok, då var det storleken det berodde på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst