Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
lindfors skrev:Sedan angående Maccari pipvikterna så väger de ju "ingenting", jag skulle inte kalla dem vikt utan snarare utsmyckning.
Me jag tror det finns två versioner av Maccari pipvikterna, min ser inte likadan ut som den Maccari pipvikt en annan i klubben har.
kalln skrev:Kan vara som lindfors säger , att det kanske beror på materialet i vikten ??
mina verkar vara i nån typ av aluminium. den ena svartlackad & den andra eloxerad i nån svart/lila kulör.
kalln skrev:Vad är totallängden på dina skydd lindfors ?
Mina är 152 mm långa och diameter 22,5 mm
kalln skrev:"Maccari ULTRA XL HW50 Spring. "
jag har denna i min 50:a .22
enl uppgift är det ingen märkbar skillnad på Maccaris fjäder vs HW original.
Uppgifterna från en som provat bådadera.
fonkystuff skrev:Jag skulle LÄTT välja Maccarifjädern för HW original FAC. Maccaris fjädrar håller en klass för sig.
Gällande kompensator vet jag inte, men jag tycker att HW´s inte är speciellt snygg om det är den här Du menar:
För att följa länken så måste du registera dig.
lindfors skrev:öberg, ta med den bössan till Falun...jag är grymt nyfiken på den. Var spekulant då den låg hos Rickard för försäljning, men jag har legat fel i ekonomisk status varje gång den varit till försäljning.
G0LI4T skrev:Denna bössa har inte legat hos Rickard ...
Den Öberg köpt är en orginal.
Min andra bössa därimot...
öberg skrev:lindfors skrev:öberg, ta med den bössan till Falun...jag är grymt nyfiken på den. Var spekulant då den låg hos Rickard för försäljning, men jag har legat fel i ekonomisk status varje gång den varit till försäljning.
Den kommer med! Fast den är som Golle svarar orginal. ÄN så länge, men inte så länge till
öberg skrev:Nu visade det sig att den inte riktigt var orginal vid demontering!
Det satt en kapad fjäder och någon form av avkapad vattenkoppling i den.
öberg skrev:Kika lite längre upp i tråden!Lindfors
Det kan vara så att jag fått för mig att den var orginal bara?
Strunt samma vilket, jag är inte mindre nöjd med bössan för det.
Så ingen skugga över någon.
Användare som besöker denna kategori: Tomko och 2 gäster