Trackern benäms ofta som en skitbössa att skjuta med. Det är en bra bössa med god kvalite. Den kan va svårskjuten för vissa, kan va därför så många dissar den Till rätt peng så är det helt klart en mycket rolig bössa att ha i skåpet.
Att kalla Tracker skitbössa tycker jag är fel. Jag vet att många anser att Tracker hör till en av dom sämsta Webley bössorna.
Jag håller inte alls med.
Den är vacker. Framför allt DL med valnötsstock. Den skjuter inte hälften så illa som en Hatsan. Hög kvalitet.
Enda nackdelarna är väll det rätt höga andrahandsvärdet, och att den absolut inte ska trimmas med mer power än vad den ger i original FAC, för då har du en trasig bössa inom snar framtid.
Så en Tracker till bra pris... skulle jag slå till på. För att följa länken så måste du registera dig. Stående 10m utan stöd. För att följa länken så måste du registera dig.
Har kollat runt lite på de sidor jag käner till och försöker finna ett rimligt andrahandsvärde på dom! Hur mycket för en 15 år gammal bössa som inte skjutit så mycketmen har en del skavanker?