Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Jo det är sant, men alltså jag gillar det med patrioten, den ska va ren jävla smäll att skjuta med annars köper man nåt annat.
Kommer jag över en en dag blir det original så långt det går, vist kan du sätta i en svagare gasfjäder osv, men vad fan är då poängen med bössan?
Det är ju för fan inte en Hatsan
Silwer skrev:Hmm? är det inte en .25 den du har?
Verkar som den inte var i toppform direkt tidigare isf tom en gammal Eclipse klarar en sån effekt du had och de är långt klenare.
Springer skrev:...Med H&N FTT så kronar den stadigt alldeles under 250 mps, några skott alldeles över, vilket blir 40J. Tror inte man kan begära mer än så av bössan.
Springer skrev:Jag hade inte med mig vare sig skjutbord eller beanbag men den kändes spontant väldigt lugn att skjuta med trots bra med kraft.
Jag och en kompis testade att skjuta stående på 10-12 meter och hade inga problem att hålla ihop träffbilden till cirka en 5-krona. Vi tyckte båda att bössan var förvånande lättskjuten för vad den presterar.
Jag ska vid tillfälle peta i fullfarts-grejorna och prova med bra stöd. Återkommer när jag gjort det.
Callmenobody skrev:Springer skrev:Jag hade inte med mig vare sig skjutbord eller beanbag men den kändes spontant väldigt lugn att skjuta med trots bra med kraft.
Jag och en kompis testade att skjuta stående på 10-12 meter och hade inga problem att hålla ihop träffbilden till cirka en 5-krona. Vi tyckte båda att bössan var förvånande lättskjuten för vad den presterar.
Jag ska vid tillfälle peta i fullfarts-grejorna och prova med bra stöd. Återkommer när jag gjort det.
Prova med den vanliga fullfartsfjädern så ska du få se på allt annat än lugnt :-D
Callmenobody skrev:Barracuda gick bäst i min, 6,35mm i fullfart.
10mmmag skrev:Orginal packningen var grå och den nya var röd. Men Jösses att få på den nya packningen!!! Någon som har tips på det 95kg häng och vrid tricket funkade inte alls!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster