Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Laredo skrev:Jag skaffade ett användarnamn på egun, funderar på att bjuda på bössan... Hur är Patrioten att hålla i, är den lika klumpig som Hatsan 135 (som jag förmodar är en kopia) ?
novisen skrev:Oden skrev:Nja jag var ute idag och använde då Milbro TR 14,3gr en egentligen för lätt kula för denna bössa,men då låg den på stadiga 300-305m/s och det ger ju ca 42j.Måtte jag bara få tag på en .25a innan Silwer
![]()
Oden, har du sett denna?
För att följa länken så måste du registera dig.
Köp den och sälj din ,22 till mig
Oden skrev:Kan bara tillägga att jag har varit i kontakt med säljaren,tydligen någon slags firma, men frakten hit till Svedala blir 148 euro. inte direkt billigt....
Silwer skrev:Titanfjäder hade du kunnat fått varningar om tidigare, jag har provat demi flera bössor, alltid twang, inte alltid högre effekt än den ostrypta fjädern och kortare livslängd eller fjäderbrott.
Vet att vissa har haft positiva erfarenheter, men jag vill aldrig mer ha en sån fjäder tack, det enda sämre skit jag provat är OX fyrkantsfjäder, nån jävel som trodde han var skitkul när han kom upp med det eländet, skräp.
Förargande dåligt skit, förstör hela bössan.
dagevert skrev:Silwer skrev:Titanfjäder hade du kunnat fått varningar om tidigare, jag har provat demi flera bössor, alltid twang, inte alltid högre effekt än den ostrypta fjädern och kortare livslängd eller fjäderbrott.
Vet att vissa har haft positiva erfarenheter, men jag vill aldrig mer ha en sån fjäder tack, det enda sämre skit jag provat är OX fyrkantsfjäder, nån jävel som trodde han var skitkul när han kom upp med det eländet, skräp.
Förargande dåligt skit, förstör hela bössan.
Nøkkelen, som mange ikke forholder seg til, er gode tilpassede fjærstyringer. Med gode styringer, gode pakninger, og om du er villig til å kappe fjæren litt,kan nok både OX og Titan fungere godt og lenge i ganske mange børser. Har selv god erfaring med Titan i BSA supersport.
Oden skrev: utan jag kom hem med 2 Patriot .177or ist
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst