Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Beangan skrev:Ja efter att skorstenen rensades ut funkade den prima. Va en massa blad och annat som lagt sig i den.
Jazz skrev:Ja de rök inte ut i varjefall. Görgen sotate röret sen funkade det
Sniperace skrev:Jazz skrev:Ja de rök inte ut i varjefall. Görgen sotate röret sen funkade det
jasedär, det har hänt förr, alltid just när man behöver elda och inte vill ha in rök.....
ETT jättetack till Görgen som då gjort ett bra jobb till oss... sådana medlemmar har vi stort behov av
Beangan skrev:här har vi några bilder som blev tagna av mig.
päran skrev:Finns det mer än en pizza i vittsjö ?
Den jag hade tänkt ligger på vägen genom vittsjö , om man kommer från hurricane mot skjutbanan så ligger den på höger sida mellan rondel och järnvägsövergång , kommer själv att vara där lite efter 1700![]()
Ang din vapenvård så kan vi ju prata om det då -lite tips .
Frank69 skrev:Kanske är det lite tidigt att ta upp detta...
Men vi har ett olöst problem...
På första skjutningen har vi ju månadstävling på tavlor...
Men vi har inga tavelhållare som är bra...
Skall vi försöka hitta nån lösning på detta eller ta det som finns på banan första gången?
Det blir ju en hel del spring mellan tavelbytena, men då har vi ju nån extra månad på oss...
päran skrev:Då får det bli pizzahuset mitt i byntvärs över station som du sa !
Sniperace skrev:det finns tavelställ stående som man utan vidare kan fästa era tavlor på med vanlig klammerpistol.
dessa passar i kulfången och ger då 50 meters bana, de passar ckså att ställa vid blinderingen, då har ni från noll till 300 meter att välja på.
sedan är det fråga om man ska byta tavlor, eller helt enkelt klistra dem...
Frank69 skrev:Var på föreningen idag och lämnade in årets närvaro rapporter...
Så nu är vi officiella i de pärmarna med...
Hittills har vi haft 10 skyttedagar...![]()
Utöver detta så fick jag med mig en stack 10m pistoltavlor som vi kan ha till tavelskytte nästa år...
Ev får vi snickra ihop några bra hållare till dem...
Sniperace skrev:kolla vilket virke som behövs och säg till så beställer vi det.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster