Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sniperace skrev:nej, det var det som fick mig att opponera mig, de flesta mindre tavelställ kan utan vidare göras i halvtum x fyrtum 12-15 mm tjocka 95 mm breda brädor... man kommer ner betydligt i pris och får lika bra och dessutom lättare ställ
päran skrev:Idag blir en riktigt fin dag för skjutning , hade jag inte skjutit hagel idag så hade jag varit i vittsjö så alla ni andra tiotal medlemmar
passa på nu när görgen o jazz är på G
Görgen skrev:Eftersom inga andra tänkte åka till vittsjö idag så åker inte jag och Jazz heller dit ( inte kul att bara vara två plus att det är lite kallt) utan vi kommer att skjuta hemma hos mig istället.
Jazz skrev:Jaha, hade vi haft så vi kunde skjuta rakt ut i luften så skulle vi infört den till luftgevär med.
JRS skrev:Jazz skrev:Jaha, hade vi haft så vi kunde skjuta rakt ut i luften så skulle vi infört den till luftgevär med.
Här är hel fritt så det går fint, där är många årsskott att skuta av.![]()
Med vänlig hälsning JRS
Jazz skrev:Måste tacka Sniper Ace för ett trevligt årsmöte. Kul att det blev så stor uppslutning. Någon som har siffror på hur många vi var?
päran skrev:Japp nordisk trapp
Flash skrev:päran skrev:Japp nordisk trapp
Oki! Vilken klubb?
Frank69 skrev:Om man smörar lite får man följa med o titta lite då???
Frank69 skrev::arrow: ... får ju testa lite av varje på Vittsjö föreningen också... men nöjer mig med att titta...
Det är ju ett jäk.. drag i deras krutbössor...![]()
Så är det vapen som sparkar som en häst så sitter jag gärna på avbytarbänken...![]()
Gillar att kolla på skyttet...
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster