Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Tjena päran!
Jag hänger gärna på... är på banan kl 11.00 ifall det passar!
// Frank69.
Jazz skrev:Ska se om jag kan fixa det
Görgen skrev:Är irriterad över att jag inte träffar knappnåls huvudena med varje skott på 30 meter. så om Jazz orkar höra min irritation
över kulor som inte kan gå rakt så åker jag med han.
Sniperace skrev:på söndag är planerat kpistträning.....
kom ihåg att när ni planerar skytte utanför schemat måste ni höra av er innan.
vi räknar med att börja vid 10-tiden, och sedan är det en svartkrutsskytt som ville skjuta några skott
Jazz skrev:Skjuta på lördag istället
Frank69 skrev:Sniperace skrev:på söndag är planerat kpistträning.....
kom ihåg att när ni planerar skytte utanför schemat måste ni höra av er innan.
vi räknar med att börja vid 10-tiden, och sedan är det en svartkrutsskytt som ville skjuta några skott
Det finns ingen information på hemsidan om detta!
Men vi kan nog samsas om banan. Första timman har vi banunderhåll... och skyttarna brukar först dyka upp vid middagstid.
Skulle ni tycka att det stör med vårat skytte, så håller vi oss till att fixa på banan tills ni skall hem.
Frank69 skrev:He,he... ja, och under hela hösten hade vi ju besök av krutskyttar, som kunde skjuta samtidigt som oss... så samarbetet har ju fungerat bra.
Skall kolla lite idag vad jag har hemma, så vi har grejer så det räcker...
Vore ju gööt att bli hyfsat färdiga tills vi drar igång skarpt om 2veckor.
Ev kanske kulgångs vagnen skulle behöva lite smörja... den e ju lite seg att dra...
päran skrev:Litium har jag ju till körven går nog lika bra till vagnen och kanske lite wd40 för det luktar så gott, tar med det i morgon , ska se om jag har nån planka också 1x4 .
päran skrev:Japp har fullt upp hela dagen med skytte och hundtränning men inga problem att samsas om banan , vi har träffat svartkrutsskytten
och han var väldigt intr av vårt skytte så inga problem .
Om vi vill skjuta på 100 m så kan vi ju panga med kpist skyttarna o jämföra träffbilder
Görgen skrev:Jag provade också en bössa som jag har glömt namnet på som slog så mycket att mausern kändes som ett kraftigt luftgevär i jämförelse, efter tredje skottet med den kändes det som att nyckelbenet höll på att gå av på dom två sista skotten i serien.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster