Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:gubbe skrev:Inga bilder idag?
En korvgrillningsbild finns ju, duger inte det
Leopold skrev:Guben i en blårutig hillbilly-fleece och svart basker är jag. I full skyddsmundering som alltid när jag grillar korv. Övriga ansikten man kan se är Nitro med sin skjutglade och trevlige son, och Jazz.
De andra som var där är litet svårare att identifiera, bara nackar tyvärr
gubbe skrev:
Folk ser aldrig ut som man tänkt sig.
Dudda skrev:Helt klart en trevlig dag med bättre förållanden än senast, bäst var dock när don tomaso satte 100 meters målet med 22lr och öppna riktmedel, tavlan försvann och efter det återstod bara 50m skytte
Leopold skrev:gubbe skrev:
Folk ser aldrig ut som man tänkt sig.
Tack detsamma jag har nog sett dig i full utstyrsel
Leopold skrev:PS. Mja... kanske var de där bilderna med tomteluva osv en liten smula photoshppade ser jag nu.
Jazz skrev:Päran: Målet blev bra, höll för flera träffar med 22Lr. Inte ett märke utom naturligtvis färgen
Frank69 skrev:Jag hittade en bild på ett sätt att arrangera skjutmål på... Kanske passar det till de som vill skjuta på 200m...
Frank69 skrev:Frank69 skrev:Jag hittade en bild på ett sätt att arrangera skjutmål på... Kanske passar det till de som vill skjuta på 200m...
Tro det eller ej...men jag har faktiskt lyckats få tag på en "trottoarpratare" som den lokala puben kasserade...
Den behöver få några nya långa skruvar... (nån som har några sådana liggandes... typ M6 * 60mm 8st)
annars så är den i gott skick..
Görgen skrev:Jag har 75mm insex om det passar.
Beangan skrev:Jag ska se om jag inte kan komma ner den 28e. Får försöka flörta lite med någon på jobbet om att byta pass
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst