Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
G.S skrev:Gokväll!
Tyvärr kan jag inte komma imorn,hade vatt kul o kollat lite krut skytte. Hade kanske inte vatt fel o breddat lite så kunde kanske 2 st till fått plats o skjuta,ingen som känner nån där i närheten med nån traktor eller grävare? Hade ju gått fort me en maskin o sen slänga på lite grus, nån skopa.
Ha ett trevligt skytte imorn!
Leopold skrev:Nitro skrev: Jag vet faktiskt inte var det slutade, men runt 8-900 kronor tror jag det landade på.
Svettigt, men jag behövde ju extra höga fästen för att hyfsat smidigt kunna ladda min FWB.
Kan nästan svära på att det var dubbelringsfästen från BKL du hade sist vi sågs. Riktigt bra fästen. Problemet var att du nog borde haft ett offset-fäste, BKL har en del varianter även av denna typ och hade jag varit du skulle jag nog diskuterat ett byte med återförsäljaren. Det är inte rimligt att man sätter båda [dubbel]ringarna bakom "turret" på ett så maffigt kikarsikte du har, kan inte tänka mig att det blir stabilt nog.
Men jag kan ha fel, har inte tillräcklig erfarenhet av detta. Andra får flika in.
Görgen skrev: annars blir det arga ögat från Gubbe
gubbe skrev:Görgen skrev: annars blir det arga ögat från Gubbe
Så är det, men nu blir jag glad igen av alla fina bilder.
Görgen skrev:Ja som Päran sa så var vi inte så många idag, men som vanligt var det roligt trots att det regnade rätt bra ett tag. Ja just det, bilderna får jag inte glömma, annars blir det arga ögat från Gubbe
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Dudda skrev:Trevliga Bilder Görgen, synd att jag inte kunde närvara denna helg, kommer tyvärr få vänta två veckor till innan nästa besök men då ska nya bössan få bekänna färg! Kul att se Hurricanen på plats också!
Jazz skrev:Ha alltid hörselskydden med. Många luftgevär låter mer än krutgevär. Jag tycker det slarvas lite med detta. Gör som jag, parkera hörsel skydden i bilen så glömmer ni inte dem.![]()
Ett tipps på bra och billiga skydd är att Hurricane har automatiska hörselskydd. Dvs de släcker inte ljudet förrän det smäller men fortare än ljudet kommer till öronen. Kostar 3-400kr
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster