Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Hej pågar. Funderar på om vi ska ställa in i morgon. Det ska blåsa 12m/s och regna. Fyll på med vad ni andra anser. Annars kan ni titta in på forumet i morgon innan ni sticker dit. Sedan är det upp till var och en om ni vill skjuta. Vi har ju skjut-tid.
Jazz skrev:Lycka till med K-pist skyttet.
Görgen skrev:I dag var vi bara 4st på banan( Jag, Jazz, Dudda och Don Tomaso) samt en fågel som höll på att mata ungarna i boet bakom oss utan att bry sig om att vi satt där och sköt. Vädret var så där med regn och blåst och cirka 8+ grader.
Fågelboet är bakom stolpen vid dörren . Den röda ringen.
För att följa länken så måste du registera dig.
Fågelboet.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Jazz skrev:Styrelse mötet i går kväll kom fram till detta:
På lördag ska vi sätta upp lite nya mål. sedan vill jag att vi tar någon halvtimme till städning av banan. Så jag är tacksam om så många som möjligt kommer. Det är ban besiktning slutet av maj början an juni så det ska se snyggt ut. Skulle tro att det går fort så vi kan fortsätta skjuta. Vi har även fått tillgång till ett klubbvapen. Tyvärr är det utan sikte så är det någon som har något sikte liggande vi kan låna så är vi tacksamma. Klubbvapnet är ett AA 200. Sedan vet jag att det är flera stycken som har någon form av handikapp (däribland jag). Eftersom klubben får bidrag för just sysselsättning av dem som har detta så är jag tacksam att ni meddelar Frank om detta. Naturligtvis vill ni inte så slipper ni. Det är arbetsdag på skyttestugan den 27 maj så kan ni får ni gärna dyka upp. Vidare så behöver vi funktionärer den 16 juni då det är Vittsjö dagen. Vi har blivet ombedda att ställa upp med lite skytte och lott försäljning.
![]()
Don Tomaso skrev:Jag kommer och har förhoppningsvis med mig mellanbrorsan. Dock har jag ännu ingen bössa att skjuta med. Hoppas Jazz har någon extra med sig.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 27 gäster