Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Hur gör du med den fula pipänden då, har du nåt tat täcka med, shrouden är ju betydande tjockare än pipan liksom.
Silwer skrev:Jaha ja, idag åkte siktet av Cyclonen som ju aldrig används iaf, testar på FWBn, fast fästena är tänkta för Cyclonene och tyvärr 30mm och jag har inga andra i den diametern.Det är jäkligt svårmatat kan jag säga och det är bäst bössan inte släpper pistongen hehe, för det tar en stund att pilla i diabolen då det hamnar rakt under objektivet, tur det är sido pllx på den iaf. (Falcon Menace 4-14x 44 FFP) Nu kan jag iaf prova bössan igen på tavla framöver.
Silwer skrev:Jaha ja, idag åkte siktet av Cyclonen som ju aldrig används iaf, testar på FWBn, fast fästena är tänkta för Cyclonene och tyvärr 30mm och jag har inga andra i den diametern.
För att följa länken så måste du registera dig.
Det är jäkligt svårmatat kan jag säga och det är bäst bössan inte släpper pistongen hehe, för det tar en stund att pilla i diabolen då det hamnar rakt under objektivet, tur det är sido pllx på den iaf. (Falcon Menace 4-14x 44 FFP)
Nu kan jag iaf prova bössan igen på tavla framöver.
Leopold skrev:Varför måste pipvikten bort då? Själv skulle ja aldrig få för mig att riskera en så fin pipa med termiskt och mekaniskt våldförande... Men det är ju bara jag det.
Thomas_7i skrev:Nu kan även jag ställa mig till skaran med FWB300s ägare. Köpte mig en med Universal-stocken igårkväll. Jösses sån underbar bössa
MvH Thomas
Beangan skrev:Jo jag tittade på några olika men ville inte köpa förens jag hade med mig bössan, så jag ser om det funkar med fästen och allt. Har den korta kilbasen och dom fästena hade tobbe inte hemma, dom va på ingående.
Silwer skrev:Vilka modeller har den kilbasen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster