Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:5x5 stående på 18 meter.
För att följa länken så måste du registera dig.
losdrivare skrev:Leopold skrev:5x5 stående på 18 meter.
Har vi fått en allvarlig utmanare om tronen på stående skytte på gubbeavstånd?
losdrivare skrev:Har vi fått en allvarlig utmanare om tronen på stående skytte på gubbeavstånd?
gubbe skrev:losdrivare skrev:Har vi fått en allvarlig utmanare om tronen på stående skytte på gubbeavstånd?
Borde inte postat en sådan här medioker tavla nu när Leopold skjutit så bra, men ok jag låter honom tro att jag är en slagen man.
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX 5.52
Förstoring 20x
Avstånd 18m
Skjutställning ståendelosdrivare skrev:Har vi fått en allvarlig utmanare om tronen på stående skytte på gubbeavstånd?
Borde inte postat en sådan här medioker tavla nu när Leopold skjutit så bra, men ok jag låter honom tro att jag är en slagen man.
Leopold skrev:Hehe... nej Gubbe du är uppenbarligen fortsatt förebilden för alla oss som försöker komma upp i din klass av konsistens, vecka ut och vecka in, ups & downs du bara fortsätter att mata på. Det är väl just detta som är "tricket" presentera tavlor oavsett om man själv tycker de är bra eller ej. Att släppa ifrån sig resultat känns ganska befriande faktiskt.
soul skrev:Sköt min första stående tavla med min nya tx200hc idag efter att jag hade ställt in siktet hyfsat:
päran skrev:knästående 30m
gubbe skrev:Laxå FT tävling närmar sig Dags att skjuta in bössorna på rätt avstånd och samtidigt träna olika ställningar.
Stående.
Knästående.
Sittande.
Sittande kunde varit lite tätare förövrigt får jag nog vara nöjd.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster