Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Etienne skrev:OK, nu är jag verkligen klar på riktigt. Nu är jag nöjd med alla komponenter!
Lite bilder i högre upplösning på det slutgiltiga resultatet:
För att följa länken så måste du registera dig.
Jag vill också passa på att tacka alla som kommit med input om detta. Ett extra tack till Jultomten på forumet!
Mina fingrar gör nu ont efter allt slipande, så det får bli en liten paus från detta ett tag tills det är dags för nästa projekt, vad det nu blir.....
Etienne skrev:OK, nu är jag verkligen klar på riktigt. Nu är jag nöjd med alla komponenter!
Lite bilder i högre upplösning på det slutgiltiga resultatet:
Jag vill också passa på att tacka alla som kommit med input om detta. Ett extra tack till Jultomten på forumet!
Mina fingrar gör nu ont efter allt slipande, så det får bli en liten paus från detta ett tag tills det är dags för nästa projekt, vad det nu blir.....
Etienne skrev: Dessutom så har jag nog lyckats få ihop grupperna lite till. Korset i bugbustern är i grövsta laget för att man ska kunna skjuta helt optimalt, men inom en enkrona på 25 meter är helt klart görbart!
Jazz skrev:Väldigt fin bössa du har.
Etienne skrev: Egentligen vet jag inte riktigt hur mycket man kan klaga på ett så billigt vapen som det faktiskt är i grunden. Förövrigt så är det fabrikskröning och standardpipa som jag använder, om någon nu undrar.
Hur som helst så är det ett trevligt vapen i stan. Gevärsformat och samtidigt lätt att transportera!
Smidigheten vid transport med vikbar kolv är verkligen dessa vapens fördel nummer 1! Iaf för oss som inte har råd med en Verminator...
Leopold skrev:Sedan att vissa kan skjuta så irriterande bra med dessa karbiner gör ju inte saken sämre precis...
Provade en Crosman 2250 igår och inser att den inte är någon barnlek att skjuta bra med detta superlätta vapen.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster