Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
antton93 skrev:Var står serienummern?
Frank69 skrev:antton93 skrev:Var står serienummern?
Stämmer ju inte helt som jag skrev tidigare... det står inte på pipan, utan längst bak på vapnets kropp.
Där hittar man ett 6-siffrigt nummer... :
För att följa länken så måste du registera dig.
swetrekki skrev:Hitta några sockerbitar och en kotte som fick sätta livhanken till... Mätte inte men jag skulle tippa på att det var mellan 12 och 15 meter, men det var ju inga problem med dioptern... Får jaga reda på ett kikarsikte och öka avståndet betänkligt
TheFoes skrev:Fwb 300 S måste nog vara den mest kända geväret på detta forum... allt jag läser om varje dag
antton93 skrev:swetrekki skrev:Hitta några sockerbitar och en kotte som fick sätta livhanken till... Mätte inte men jag skulle tippa på att det var mellan 12 och 15 meter, men det var ju inga problem med dioptern... Får jaga reda på ett kikarsikte och öka avståndet betänkligt
Skjöt lite små träbitar (lite större än en sockerbit) på 28m idag, gick ju ok men kunde nog gått bättre med kikarsikte tror jag :P
Förresten påtal om kikare
Nån som vet om denna kikaren
Och detta fästet funkar ihop på min 300s? Har 10mm rail.
Silwer skrev:Tja en del modeller är inte omtykta, alla är kinatillverkade idag trro jag men vissa tycker ändå att en del modeller funkar bra.
Ofta tycker jag så funkar nåt sånt du köpt bättre än ett 56mm stjärnkikare och 32X förstoring osv som de försökt bygga asbilligt, grummliga och taskig fokus mest.
Du valde iaf bra fäste och ingen kinapjuck där, ibland kan det nog var bajsfästen som gör att folk klagar tror jag.
Silwer skrev: bättre än ett 56mm stjärnkikare och 32X förstoring osv som de försökt bygga asbilligt, grummliga och taskig fokus mest.
antton93 skrev:Vad kan man lägga under siktet på fötterna för att få upp det en millimeter eller 2? Det kom ett högre onepiecefäste med kikaren men tror nog sportsmatch fästet håller högre kvalitet så vill ju använda det :/
Martin skrev:Denna menar jag:
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster