Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Normalt sett så brukar det vara dålig uppslutning på sådana här arbetsdagar...
Men så var minsann inte fallet...
vissa moment fick vi göra mer omständliga bara för att hålla skyttarna sysselsatta så de inte kände sig utanför...![]()
Och jag hade knappt tid att njuta av nån kopp kaffe...
loweann skrev:Det var trevligt att vara med er en dag. Och god glass var det med !
Nu behöver jag bara ett vortek pg2 och kikare. Har någon av er koll på vilket kikarfäste som passar mitt nya hw95 så kanske man kan få ihop något innan nästa gång Janne kör upp så syns vi kanske igen. Syns !
loweann skrev:Det var trevligt att vara med er en dag.
Frank69 skrev:loweann skrev:Det var trevligt att vara med er en dag.
He,he... o så dök du upp på en arbetsdag...
Bara vänta till vi plockar fram bössorna...![]()
Och du är förståss välkommen till skjutbanan.
päran skrev:och sen när vi är klara kan vi ju njuta o träna tills tävlings dag , så kanske vissa kan visa vad skåpet ska stå
päran skrev:planerad arbetsdag är 11/8
husis skrev:Jodu Päran idag så jäklar slog jag näven i gardinen när hon inte var hemma så det såDet har varit mycket bössor på sistone så man får vara lite försiktig
päran skrev:husis skrev:Jodu Päran idag så jäklar slog jag näven i gardinen när hon inte var hemma så det såDet har varit mycket bössor på sistone så man får vara lite försiktig
![]()
Ja du så kan det vara ibland , här klagas det att jag jagar för lite
![]()
Hon tycker det är bra att man har en hobby och att jag umgås med folk som är rediga ,så nåt intryk måste ni ha gjort
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster