Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Brodholm skrev:Jag har tänkt att köpa en HW50s, den ska tydligen vara riktigt bra för sitt pris.
Luigi skrev:Här finns en recension på HW97k: http://www.luftvapen.info/viewtopic.php?t=908
Kostar runt 4000kr, verkar vara ett skönt vapen.
dcp416 skrev:Luigi skrev:Här finns en recension på HW97k: http://www.luftvapen.info/viewtopic.php?t=908
Kostar runt 4000kr, verkar vara ett skönt vapen.
det såg juh onekligen trevligt utm, men fan 4papp är lite mer än va jag tänkt, skall ha råd med kikarsikte oxå
mer mer mer inlägg nu gubbs, det drar i köptarmen nu änna
dcp416 skrev:hittade ett HW 57 på skyddsjakt.se som har orginalhastighet på 250mps, kan detta stämma eller? någon som handlat därifrån?
för nu lutar det mot 57an
help help pliz
mikebike skrev:Brodholm skrev:Jag har tänkt att köpa en HW50s, den ska tydligen vara riktigt bra för sitt pris.
Den blev testvinnare när jag testade några olika fjäderbössor för Hand&Luftvapen-Guiden.
öberg skrev:Är du ute efter att kunna skrämma upp bössan så är nog 95:an att föredra men 50:an är mycket smidigare.
Men många väljer 35:an antager att det är en smaksak och min smak ligger hos 50:an.
Maraccikit gör ganska så stor skillnad.
Brodholm skrev:Vad har du för fördelar med en underspännare om man jämför med en vanlig.
dcp416 skrev:har underspänne någon betydelse på kraft och presition?
Brodholm skrev:Pratade med han som har progunner butiken och han skrev följande "personligen skulle jag utan att ens tänka köpa en HW50 istället för en 57."
så för mig är valet självklart, Blir en HW50
lycka till!
dcp416 skrev:Brodholm skrev:Pratade med han som har progunner butiken och han skrev följande "personligen skulle jag utan att ens tänka köpa en HW50 istället för en 57."
så för mig är valet självklart, Blir en HW50
lycka till!
hum okej, för det står på hanns sida att den skall vara snäppet under 97an,, va va anledningen till hans svar,, vad skrev du till han då?
Hej!
Vi har oftast minst en HW50 i lager. Dock skulle jag personligen utan att ens tänka på det köpa en HW50 istället för en 57.
Just HW50 finns mest i .177 vill man ha en .22 så måste dessa beställas.
//Rickard
dcp416 skrev:Sådärja nu ligger det en beställning på en 50a,
dcp416 skrev:nu är bara frågan va jag skall stoppa i den för att skrämma upp den lite, det är juh en fjäderjungel där ute, sedan lite fjäder tar vet jag, några tipps?, maccari snackar alla om, är det bara att följa strömmen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster