Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
losdrivare skrev:Efter att ha nollat siktet hann jag få ut tre fina serier
gubbe skrev:den extra vikten
thorgus skrev:Hur mycket väger ekipaget egentligen
gubbe skrev:Har bara vägt den på en digital personvåg och då väger den 5,8 kg.
gubbe skrev:Knästående, denna "omöjliga" skjutställning. Mer träning, mer träning, mer träning.
thorgus skrev:men jag störde mig
gubbe skrev:Det som stör mig är att du skjuter lika tätt på 30m som jag skjuter på 18m.
thorgus skrev:Bössa: Walther LGM2 (pcp) .177
Ställning: Sittande FT-ställning
Avstånd: 30 m, 11 skott (skulle varit 10, men jag störde mig på den "vitingen" så jag sköt ett till)
Kikare: FX 6-18x44 (förstoring x18)
Ammo: RWS Superdome .177
För att följa länken så måste du registera dig.
Försöker lära mig att sitta ner i FT-ställning och skjuta, börjar få lite kläm på hur jag skall sitt för att det skall bli "bekvämt", med redan efter ett tiotal skott så börjar det bli jobbigt att spänna dom närmast obefintliga magmusklerna. Tur att det bara är tre figurer per station på FT-tävling, då behöver man ju inte sitta så länge innan man kan resa på sig och räta ut benen och slappna av lite
martinw skrev:Det känns mer och mer som en j-vligt dålig idé att sälja ett bra pcp till dig, lär man ju rätt snart få äta upp på tävling...
martinw skrev:Det känns mer och mer som en j-vligt dålig idé att sälja ett bra pcp till dig, lär man ju rätt snart få äta upp på tävling...
martinw skrev:Det känns mer och mer som en j-vligt dålig idé att sälja ett bra pcp till dig
gubbe skrev:Hade lite tid över i kväll så det fick bli en trippel.
thorgus skrev:gubbe skrev:
Hade lite tid över i kväll så det fick bli en trippel.
Ser bra ut det där
Tomaz skrev:Knästående från 18m
thorgus skrev:
Ser att fler och fler börjat anamma denna fina skytteposition, med imponerande resultat dessutom
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster