Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Görgen skrev:Anders sa att jag hade flest poäng. Men det kanske sköts mer än i en klass? Jag kom ju precis när ni sköt ert sista så jag sköt ju själv.
Sniperace skrev:Görgen skrev:Anders sa att jag hade flest poäng. Men det kanske sköts mer än i en klass? Jag kom ju precis när ni sköt ert sista så jag sköt ju själv.
Ja, du hade flest iallafall i klass 1-2, men ena skjutlaget skjöt även knästående , om Jazz skjöt knästående vet jag inte, då markerade jag.
Om du skjöt mer poäng än Mats som även skjöt stående vet jag inte, men jag tror att du hade fler poäng, men det är jag som sagt inte 100 på....
Nästa år vill vi att du skjuter även knä, för annars har du för stor fördel mot de andra.
Normalt ska man ha gjort sådan poäng tre gånger, men jag tror inte du protesterar mot att bli uppklassad ett steg så du skjuter klass 2.
Sniperace skrev:javisst finns sådant, men vi har inga... men det går säkert att använda armbågsskyddet även på knäet... men behöver du ett sådant, du behöver ju inte ha något knä mot marken, du får sitta som jag visade dig.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 4 gäster