Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jojo3 skrev:I kväll kommer nästa stora test....
Jag ska iväg och skjuta in studsaren (och mig själv)!![]()
Kommer luftgevärsskyttet att ha påverkat skyttet med studsaren? Till det bättre eller sämre? Då jag har läst här på forumet så råder det lite delade meningar om hur och om det påverkar... De flesta är nog ändå av den åsikten att det i alla fall inte blir sämre utan att det inte påverkar eller faktiskt blir bättre!
* Kanske har jag ändrat hur jag håller och får kikaren i ögat (AJ)!
* Jag har glömt bort det där med rekyl och håller för löst så det blir en smäll i axeln (AJ, igen....)!
* Jag håller upp siktet ungefär en älg för jag ska ju skjuta på så lååångt håll (OJ)!
* Jag börjar gråta då jag "bara" orkar med att skjuta 24 skott (psykiskt AJ)!
* Jag blir förvirrad då jag inte hittar fallmålen och 10-tavlorna att skjuta på (normalt)!
* Jag glömmer hörselskydden då det skjuts för jag har ju blivit van allt bredvidsnack...(OJ,AJ)!
Eller så går det helt enkelt minst lika bra eller bättre än vanligt och jag åker hem med ett leende på läpparna!Spännande blir det i alla fall och den fantastiska krutdoften har jag saknat!
Jojo3 skrev:Kan inte påstå att jag än kan säga hur och om luftisskyttet påverkar resultatet med studsaren.
husis skrev:Jojo är det en 30-06 du har ? När jag köpte min så nöjde jag mig med en 308 W just för att den sparkar inte så förbenat. En rejäl bakkappa är ju inte fel heller. Men kör du några gånger till så är jag ganska säker på att du kommer att märka skillnad
päran skrev: alla känner obehag oftast är det ljudet som ställer till det , så gubbe ut o panga lite med 22an först sen på studsarn så går det lättare och skjut gärna 2 skott i följd som jag skrev innan
Johanna skrev:Tackar!![]()
Meningen med inlägget var bara att få lite koll på stämningen runt min närvaro!
Jag har INTE tänkt lämna stället!
Alldeles för kul för det!
Världens bästa sida!
Tack, Daniel å alla andra toppen-grabbar/gubbar/killar/män/karlar/filurer/töntar/nördar.....
Johanna skrev:Väcker liv i min döda tråd igen.....
1. Lämna sidan genast!
2. Kul, men hon kan ju inget!
3. Fantastiskt!
4. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, äntligen lite tuttar!
5. Spelar ingen roll!
6. Kul, men bara om hon lockar hit fler tjejer/kvinnor/häxor!
7. Nja, jag gillar killar mer!
8. Vem bryr sig.......................!
9. Hrmf!
Ja, vad då?
Snälla, skriv!
Kram som vanligt!
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster