Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johanna skrev:Å inga silkesvantar nu bara för att jag är av en annan sort
Johanna skrev:Å inga silkesvantar nu bara för att jag är av en annan sort
Ulf skrev:Jag hoppas alla andra skyttar & klubbar är avis för att "vi" har en alldeles egen Johanna
gunner.a skrev:Här e en länk till ämnet... (Kvinnlig synvinkel...) Nån här som känner igen sig???
För att följa länken så måste du registera dig.
Görgen skrev:gunner.a skrev:Här e en länk till ämnet... (Kvinnlig synvinkel...) Nån här som känner igen sig???
Jisses vad själviskt av henne. Skiter fullständigt i han intresse trots att hon tydligen visste om det när hon valde att flytta ihop med han. Ser ner på han/folk som är intreserade av vapen, tycker han är som en 13 åring. Ärligt talat så tror jag att det bästa han kan göra är arr lämna henne, för vad man får ut av det hon skriver så har hon sin uppfattning klar och den kommer hon aldrig att ändra på.
Johanna skrev:Görgen skrev:gunner.a skrev:Här e en länk till ämnet... (Kvinnlig synvinkel...) Nån här som känner igen sig???
Jisses vad själviskt av henne. Skiter fullständigt i han intresse trots att hon tydligen visste om det när hon valde att flytta ihop med han. Ser ner på han/folk som är intreserade av vapen, tycker han är som en 13 åring. Ärligt talat så tror jag att det bästa han kan göra är arr lämna henne, för vad man får ut av det hon skriver så har hon sin uppfattning klar och den kommer hon aldrig att ändra på.
Nästa karl jag hittar får skjuta hur mycket han vill å var han vill bara det är säkert!
Å bara jag får vara med!!!!![]()
Fniss!!
Johanna skrev:Är på G att inhandla luftbössa nummer 2.
Det är lite läskigt för enligt mig är 2 en samling och sen drar det iväg!
thorgus skrev:Det är en risk man får ta i luftgevärsträsket, törs man fråga om du bestämt dig för vad 2:an blir för en bössa?
Johanna skrev:Inte innan det är beställt........
soul skrev:Jag tror det blir en AA
gubbe skrev:Jag hoppas damen ifråga tänkt om och köper ett pcp.
soul skrev:Jag tror det blir en AA
Leopold skrev:Precis min tanke om jag känner henne som jag tror jag gör efter alla dessa sköna berättelser!
Min bästa gissning baserat på hur jag känner mig själv, kalibrerat efter våra delade upplevelser av liknande hårdvara...
Det hon kommer att köpa är nog en AA tx200 hc.
thorgus skrev:Jag slänger väl in en gissning jag med: HW95 Match cal.22
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster