Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
yellonet skrev:Fina bilder, det ser ut att vara ett glatt gäng
Frank69 skrev:Fantastiska bilder!!!![]()
Ser ju ut som ni har riktigt kul på banan...
Martin skrev:Idag var vi några tappra själar nere i Skytteviken och förberedde lite inför nästa helgs tävling.
gubbe skrev:Ni är fantastiska som lägger eran fritid på sådant som gör att vi andra kan komma och ha skoj, ni är bäst helt enkelt.
gubbe skrev:Martin skrev:Idag var vi några tappra själar nere i Skytteviken och förberedde lite inför nästa helgs tävling.
Ni är fantastiska som lägger eran fritid på sådant som gör att vi andra kan komma och ha skoj, ni är bäst helt enkelt.
norris skrev:önskar er en härlig tävlingsdag imorgon
Koop skrev:Riktigt roligt att få komma ner och träffa er, även om jag kom rätt sent(varit och jobbat). Att nån tog kort på mig där jag satt märkte jag inte ens, var väl lite för koncentrerad med att försöka se målen genom sugröret ovanpå bössan
Koop skrev:Riktigt roligt att få komma ner och träffa er, även om jag kom rätt sent(varit och jobbat). Att nån tog kort på mig där jag satt märkte jag inte ens, var väl lite för koncentrerad med att försöka se målen genom sugröret ovanpå bössan
Koop skrev:Det är fan helt otroligt, jag jobbar helg denna gången också
Jag dyker ner direkt efter jobbet, måste se om jag kan få nån ordning på kinakikaren jag köpte till HW30'n
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster